Inka Guixà participa a la primera trobada Dona i Empresa

El passat 7 de març de 2018, Creacció, lagència d’emprenedoria, innovació i coneixement per al desenvolupament socioeconòmic d’Osona, va organitzar a Vic la primera Trobada Dona i Empresa, on cinc dones van analitzar el paper de la dona al món empresarial.

Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$print in /var/www/templates/yoo_cloud/styles/lfg/layouts/com_content/category/blog_item.php on line 145

Les empreses deixen la crisi enrere i consoliden vendes i resultats el 2017

El diari comarcal El 9 Nou va publicar el passat 14 de desembre els resultats de l'any 2017 de 50 empreses d'Osona, el Ripollès i el Moianès entre les que hi ha La Farga. El dossier està enfocat a les empreses del sector del metall i de La Farga se'n destaca sobretot el canvide direcció a mans d'Inka Guixà i la unificació de les societats de la companyia en una única, La Farga Yourcoppersolutions, SA.

150 anys de la taula periòdica

El passat 27 de novembre betevé va emetre un programa molt especial al voltant de la Taula Periòdica i dels Elements Químics que la formen ja que el proper 2019 en serà l'Any Internacional. El programa es va centrar en el coure i per coneixe'l van visitar el Museu del Coure i La Farga, experts en aquest metall.

Entrevista a Inka Guixà

La revista Theknos del Col·legi d'Enginyers de Barcelona ha publicat aquest novembre una entrevista a Inka Guixà, directora general de l'empresa en un número que dediquen a la indústria catalana i a la inversió per innovar. L'entrevista explica la gestió del canvi directiu del passat 2017 entre pare i filla i de com La Farga ha apostat i aposta per la innovació  al llarg dels anys.

Recorregut Professional Inka Guixà

El suplement Emprenem del diari Ara va publicar el passat 9 de setembre un petit extracte del recorregut professional d'Inka Guixà, directora general de l'empresa.

Accedir a la notícia