Actes

Una legislació de 44TN de pes

Carregar un camió de nacionalitat espanyola o un de nacionalitat francesa, portuguesa o italiana pot representar diferents avantatges competitives importants. Un camió espanyol només pot pesar 40Tn totals, un camió d’algun dels nostres països veïns la seva legislació, adaptada ja a la normativa europea, li permet pesar fins a 44tn. Són 4 tones més de càrrega neta, és a dir, passar de 25 tones netes a 29, representant un increment del 16% de la càrrega permesa i el cost addicional d’aquest increment només és de l’1,8%. Dit d’una altra manera, l’estalvi total que generem amb un camió de 44tn és del 14,2%.

Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$print in /var/www/templates/yoo_cloud/styles/lfg/layouts/com_content/category/blog_item.php on line 145

La Farga Group desembarca als Estats Units a través d'una nova planta productiva d'alambró de coure i dotada amb tecnologia de reciclatge.

La Farga Group arrenca la producció al juliol de la seva nova planta als Estats Units en què ha invertit 44 milions de dòlars i preveu una producció de 70.000 tones per al primer any.

Inauguració de la nova depuradora de fums de La Farga Lacambra

La Directora de Qualitat Ambiental de la Generalitat de Catalunya, Sra. Maria Comellas, junto con otras personalidades del sector y la comarca, inauguran la nueva depuradora de humos para la sección de fundición en la que la compañía ha invertido más de medio millón de euros.