La Farga participa a la revista d'Almagrupo

La Farga participa a la 24a edició de la revista Almagrupo i ho fa amb un article tècnic on parla de la importància dels distribuîdors com a nexe d'unió entre instal·ladors i fabricants.

Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$print in /var/www/templates/yoo_cloud/styles/lfg/layouts/com_content/category/blog_item.php on line 145

La cultura de la seguretat

No fa gaire, a la comarca hem assistit a la fatalitat de dos accidents laborals amb resultat de mort. Més enllà del condol que hem de donar a les famílies per les irreparables pèrdues, com a societat ens devem una reflexió.

Indústria i societat; han d'anar de la mà per ser competitius

L’èxit de La Farga Group va ser el descobriment d’un procés de refinatge del coure que els va permetre entrar al sector de la metal·lúrgia no férrea, branca de la indústria del metall que a la vegada és branca del sector de la mecànica, amb uns costos més baixos que els seus competidors. És a dir, van entrar sent molt competitius.

Oriol Guixà, per al Col·legi d'Economistes

No hi ha dubte que a totes les economies desenvolupades el pes de la indústria ha disminuït considerablement. Sense anar més lluny, a Catalunya ha passat d’un 25 a un 19 sobre el PIB en només 11 anys i Espanya ha passat d’un 19 a un 16. Les dades parlen per si soles.

Oriol Guixà, per a Expansión

El coure i els seus aliatges han estat utilitzats durant més de sis mil anys. La seva força, durabilitat, resistència a la corrosió, propietats estètiques i antimicrobianes i la seva facilitat de treball són característiques que han contribuït al desenvolupament de les civilitzacions. Amb un consum mundial de 23 milions de tones, el coure s'ha convertit en un metall noble i necessari per al creixement econòmic dels països.

Oriol Guixà, per a La Vanguardia

Si em pregunten si sóc emprenedor, els hi responc que sóc empresari.

Estic content perquè ara que haig d’escriure sobre la indústria ho puc fer sota el paraigües d’una societat que no dubta de la seva importància i repercussió en el desenvolupament i creixement d’un país. Si aquest escrit tingués data a 2007, per exemple, hauria hagut de defensar-la, aportant com a arguments claus que la indústria és gairebé l’únic sector industrial que impulsa el creixement econòmic, lidera la demanda de recerca, permet la internacionalització, aposta pel talent i genera ocupació qualificada.