La Farga concedeix 28 beques per estudis superiors a joves de Les Masies de Voltregà

La Farga continua amb el seu compromís de beques: 28 beques per a estudis superiors i casals de nadal

Les Masies de Voltregà, 27 de gener de 2014. Aquest dilluns La Fundació La Farga ha fet entrega de les beques per a estudis superiors i casals de Nadal a treballadors, fills de treballadors de La Farga i població de Les Masies de Voltregà. S’han concedit 28 beques per un import total de gairebé 22.000 euros. Un compromís que manté la Fundació La Farga des de fa més de 6 anys i que al llarg de tots els anys suma més de 200 beques atorgades.

Vicenç Fisas i Comella, President del Patronat de La Fundació La Farga comenta “Estem orgullosos de poder col·laborar en el desenvolupament professional dels nostres treballadors, dels seus fills i de la població de Les Masies. És una aposta ferma que hem fet des de La Fundació que creiem que està donant el seu fruit... ja hi ha estudiants que han acabat la carrera universitària gràcies a les nostres beques!”

Il·lustríssim Sr. Sergi Vilamala, Alcalde de Les Masies de Voltregà, diu “En el context social i econòmic actual apostar per la formació dels veïns i veïnes de Les Masies de Voltregà és una prova palpable de la responsabilitat social que les empreses estan assumint. D'aquesta crisi solament podrem sortir-nos sent més forts i decidits, apostant per la formació, per la innovació de les empreses i per la col·laboració entre administracions, empreses i ciutadania.”

Les persones becades en aquesta convocatòria han estat:
Treballadors: Andreu Amador i Josep Rifà
Fills de treballadors: Gemma Cuatrecasas i Ivet Rodriguez
Població de Les Masies de Voltregà: Sara i Alba Panadero, Albert Font, Aina Roqué, Jessica González, Mireia Funes, Sergi Recuero, Josep Maria Compdepadrós, Lídia Bagaria, Eva Castanyer, Guillem Bigas, Albert Vilella, Mireia Sánchez, Marc Illa, Núria Jutglar, Cristina Aceituno, Eric Arjona, Gerard Gil i Olga Chica.
Casals de Nadal: Paul Vilella, Gerard i Mireia Garriga, Júlia Sadurní i Gil Romero.

La Fundació La Farga, pertanyent al grup holding familiar metal·lúrgic de La Farga, va ser fundada amb una voluntat de crear valor i riquesa en el seu entorn més proper. Un dels seus principals actius és l’obertura del Museu del Coure. Un espai inaugurat el 2008 i que des d’aleshores ja ha rebut més de 30.000 visites d’arreu del món.