Daniel Torres guanya el premi Vicente Fisas Comella de la Fundació La Farga

Daniel Torres ha estat el guanyador de la tercera edició del premi Vicente Fisas Comella, que concedeix la Fundació La Farga. L’acte de lliurament del premi ha tingut lloc avui, a la seu de la Universitat de Vic, i ha comptat amb la presència d’Oriol Guixà, president de La Fundació La Farga i Àngels Crusellas, secretària general de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya; a més de familiars i amics del guardonat.

El treball guardonat per Daniel Torres es titula “Estudi de la toxicitat de nano-partícules en els rius utilitzant Hydropsyche exocellata (O. Trichoptera) com a organisme model”.

Al premi, dotat amb 1.000 euros, hi poden optar tots els estudiants que han obtingut un excel·lent en el seu treball de final de Grau, sigui quina sigui la disciplina que estudiïn. Un dels requisits per guanyar-lo és que el treball reflecteixi els tres valors que promou la Fundació La Farga: coneixement aplicat al desenvolupament social, creativitat com a base per a la innovació i el progrés i consciència per la cura i la sostenibilitat de l’entorn.

Durant l’acte de lliurament, el Sr. Oriol Guixà ha manifestat que “l’objectiu del premi és potenciar l’esperit per la innovació i la recerca tal i com ho va fer en el seu temps el Sr. Fisas” i pel qual el premi porta el seu nom honorífic. Per altra banda, Daniel Torres ha agraït a la Fundació la Farga el premi que se li ha concedit i ha destacat la gratitud dels resultats obtinguts en el treball realitzat en aquesta matèria.