11 anys apostant per l'educació del territori

Aquest dilluns 6 de febrer de 2017 s’ha fet entrega de la onzena edició de les Beques de La Fundació La Farga a treballadors, fills de treballadors i població de Les Masies de Voltregà. En total s’han lliurat 45 beques per a estudis superiors i 4 beques per ajuts per a casals de Nadal. A l’entrega hi ha participat el Sr. Oriol Guixà (President de La Fundació) i el Sr. Sergi Vilamala (Alcalde de Les Masies de Voltregà).

Oriol Guixà “Satisfets de poder concedir un any més beques per a estudis a 49 joves de la comarca. Sabent que hem cobert el 100% de les demandes i que apostem pel futur i desenvolupament professional dels joves”

Sergi Vilamala “Agraïts de tenir una empresa com La Farga al nostre municipi que aposti per la formació de la seva gent més propera i que nosaltres com a Les Masies de Voltregà ens en puguem sentir beneficiats”.

L’import total becat per a estudis superiors ascendeix a una quantitat de 40.866,91 euros i per ajuts a casals de Nadal a 238 euros.

La Fundació La Farga, pertanyent al grup holding familiar metal·lúrgic de La Farga, va ser fundada amb una voluntat de crear valor i riquesa en el seu entorn més proper. Un dels seus principals actius és l’obertura del Museu del Coure. Un espai inaugurat el 2008 i que des d’aleshores ja ha rebut més de 30.000 visites d’arreu del món.