Cap a la indústria 4.0

La Farga forma part d'entre les empreses capdevanteres que han apostat per la indústria 4.0
Com un pas més en l'evolució del que ha suposat l'aparició d'internet, l'anomenada quarta revolució industrial comporta a la llarga allò de "substituir les persones per robots". Però no és tan simple. Perquè, abans que res, algú ha de crear i programar aquests robots i els que ho han de fer són persones. Les novetats en l'àmbit de l'internet de les coses són tan ràpides que en aquest moment es fa difícil saber quines empreses estan en aquesta onada i quines no, però els responsables d'algunes grans empreses d'Osona com el grup La Farga o el grup Girbau i la Cambra de Comerç i el Consell Empresaral creuen que "és cap on s'ha d'anar". Per Dani Pérez, del grup La Farga, "les empreses que no estiguin per fer aquests canvis es quedaran fora del mercat, S'hauran de preparar a marxes forçades", diu, mentre que Montse Braut, presidenta de La Cambra, explica que des de l'entitat "s'està intentant conscienciar i transmetre la importància d'aquests canvis a les empreses".
Avís Legal |  +34 938 504 100 | Ctra. C-17z, Km. 73,5 08508 Les Masies de Voltregà (Barcelona) Espanya | © 2017 La Farga.