Escull tub de coure SANITUB per a la instal·lació sanitaria: tindrà 50 anys de garantia per als seus clients.

Si a les instal·lacions sanitàries per aigua, gas i calefacció col · loques canonada de coure tens el doble d'avantatges. Parlem dels 50 anys de garantia que t'ofereix el tub de coure de La Farga Tub. Et donen mig segle sense preocupacions perquè una instal·lació amb coure és l'opció més segura, duradora i de qualitat que hi ha al mercat... Vols saber per què?

Coneguem l'opinió del fabricant, l'instal·lador i del consumidor final:

Benito Velasco, cap de producció de La Farga Tub (fabricant de tubs de coure a Espanya) comenta:
"El coure és un material antibacterià, és a dir, té la capacitat d'eliminar el 99,9% dels bacteris en només dues hores. Una propietat important quan aquest material és utilitzat per a la conducció d'aigua sanitària, per exemple. A més, és resistent a la corrosió, al foc ia les temperatures extremes. Una instal·lació de coure aporta grans avantatges energètics ja que aquest metall és un excel·lent conductor elèctric. No ens oblidem que el coure no és inflamable pel que ens dóna un plus de seguretat a casa.

Ara des de La Farga Tub garantim nostre tub de coure per a aplicacions sanitàries amb mig segle de garantia. Per què? Perquè sabem que el nostre tub és 100% de qualitat i que assegura una perdurabilitat i seguretat en el temps. "

Joan i Oriol Pratdesaba, tercera i quarta generació d'instal · ladors de tub de coure de la comarca del Vallès Oriental, argumenten:
"Si podem escollir ens agrada treballar amb coure. Perquè és resistent a les altes i baixes temperatures, pot transportar qualsevol tipus de líquid (aigua, oli, gas, aire, etc ...) i la instal·lació et assegura una perdurabilitat en el temps ja que, per exemple, no es dilata com el plàstic. A més amb els 50 anys de garantia del tub de coure SANITUB de La Farga Tub encara instal·lem coure amb més seguretat i fiabilitat per a nosaltres i els nostres clients. És un gran avantatge competitiu, un plus de qualitat en tots els seus sentits.

No oblidem que el coure necessita un diàmetre de treball molt més petit, facilitant també la seva manipulació. Sens dubte, el coure és un material atractiu per a la vista de manera que totes les instal·lacions que han de ser vistes, les fem amb coure.

Problemes? Com tot material sàpigues instal, però és un metall agraït i que t'aporta fiabilitat, seguretat i qualitat. "

Daniel Cabana, s'ha construït casa recentment amb totes les seves canonades sanitàries amb tub de coure de La Farga Tub:
"Tenia diverses opcions entre elles instal·lar tub de coure. Vaig pensar a llarg termini i em vaig decantar per aquest metall vermellós. Ara que ja han passat 5 anys, les instal·lacions estan com noves, aportant la màxima seguretat, durabilitat al llarg dels anys i un valor estètic que altres materials no em donaven. Estic completament satisfet i orgullós de la meva decisió. Sense dubtar-ho, el recomanaria per a noves construccions i sabent que tinc una garantia de 50 anys, em tranquil·litza. Ah! I la relació qualitat preu és excel·lent. "
Avís Legal |  +34 938 504 100 | Colonia Lacambra, s/n  08508 Les Masies de Voltregà (Barcelona) Espanya | © 2021 La Farga.