La Farga participa en la reinserció laboral a la indústria a través de la Diputació de Barcelona

El dimarts 30 de maig de 2017, el Museu del Coure de La Farga ha acollit la presentació dels resultats del projecte “Ocupació a la indústria local” a la comarca d’Osona a càrrec de Creacció i la Diputació de Barcelona. L’acte ha tingut lloc a les instal·lacions del Museu del Coure i ha comptat amb la presència de diferents personalitats de la comarca i de la diputació.

Aquest projecte promou a tota la demarcació de Barcelona la millora de l’ocupabilitat i la contractació de persones per trobar un lloc de feina en el sector industrial fortament consolidat al territori. El projecte està aconseguint uns alts índex de participació i noves insercions en la indústria de Catalunya.

Sònia Recasens, diputada delegada de Promoció Econòmica de la Diputació de Barcelona, explica que La Diputació ha destinat 4M€ al projecte en el qual han participat, en 12 projectes, 29 agents en 6 sectors diferents i un total de 1.200 persones aproximadament. El retorn directe a aquesta inversió ha estat d’un 45% de reinserció. Dades molt positives.

Núria Macià, de Creacció, comenta “la comarca d’Osona se n’ha gaudit amb 176 persones, 86 empreses i 90 alumnes. Donant un resultat final de 85 reinsercions. Contents dels resultats i amb un missatge clar: ens queda molt camí per recórrer però anem en bona direcció”.

A la trobada s’ha fet una exposició dels principals resultats obtinguts a la comarca d’Osona, així com uns visita a l’empresa La Farga, una de les empreses participants del projecte.

Dani Pérez, Director de Persones i Organització de La Farga, comenta “Contents d’haver pogut participar en aquesta primera edició i que el sector metal·lúrgic hagi tingut una forta presència, el qual ha copsat més de la meitat de les empreses participants”.

Oriol Guixà, President i Conseller Delegat de La Farga, ha explicat el model d’èxit de La Farga a través de la potenciació del talent i un treball per competències.

Avís Legal |  +34 938 504 100 | Colonia Lacambra, s/n  08508 Les Masies de Voltregà (Barcelona) Espanya | © 2022 La Farga.