La Farga Group opens a new copper piping distribution centre in France (2)

on .

El holding metal•lúrgic La Farga Group, obre un nou centre de distribució de tuberia de coure de la mà d'un soci local. La nova companyia, anomenada La Farga Tub France, està situada a Lyon i preveu subministrar tuberia de coure a tot el territori francès.

Aquest nou centre, amb una capacitat de magatzem de 1.000 m2, abastirà les necessitats emergents del país francès, que té un consum anual de 30.000 tones. La Farga Tub France distribuirà productes d'alta qualitat fabricats prèviament per La Farga Tub (a Les Masies de Voltregà). S'hi distribuiran tubs sanitaris, tubs de refrigeració, tubs per a ús medicinal i tubs industrials, tots ells sota la marca registrada ecopperclean, és a dir, tubs de coure 100% reciclables i lliures de bactèries.

La Farga Tub France, operativa des de finals d'aquest 2011, està constituïda per dos socis: La Farga Group que té el 70% de les participacions i aporta l'experiència i la producció de tuberia de coure i, Technotubes amb un 30% de participació i que actua com a soci coneixedor del mercat francès. Un tàndem que permet a la nova companyia actuar de forma ràpida i eficient oferint als seus clients francesos productes de qualitat i amb la màxima rapidesa en servei.
Els tubs de coure de La Farga Tub ja tenen una forta presència internacional, principalment en tota la zona del Nord d'Àfrica i Anglaterra. Així doncs ara França se suma a aquesta voluntat del holding d'expandir-se i tenir major presència europea. Per a fer-ho possible, tots els tubs ja han estat certificats de forma favorable per AFNOR.

Vicente Fisas Comella, President de La Farga Group, comenta que "Aquest nou centre de distribució ens permet estar a prop del nostre client, oferint-li així la màxima rapidesa en el servei i alhora entregant-li un producte d'alta qualitat."
Legal terms | +34 938 504 100 | Colonia Lacambra, s/n  08508 Les Masies de Voltregà (Barcelona) Spain | © 2021 La Farga.