La Farga Group awarded on the Day of the Barcelona Chamber of Commerce

on .

Aquest dimarts 14 d'octubre La Cambra de Comerç de Barcelona va guardonar a totes les empreses catalanes que en aquest 2008 complien més de 50 anys d'història. En total van ser 121 empreses guardonades de tot el territori català.

En aquest acte, La Farga Group va assistir com a empresa guardonada i Vicenç Fisas, President de La Farga Group, va ser qui va recollir la placa conmemorativa pel seu bicentenari. D'entre totes la guardonades, només 4 (entre d'elles La Farga Group) superaven els seus dos segles de vida.

L'acte va estat moderat pel periodista Antoni Bassas i Oriol Guixà, Conseller Delegat de La Farga Group, va actuar com a representant de tots els empresaris assistents amb un discurs conmovedor. En aquest, Guixà va parlar de la història de la companyia, els actes de celebració del bicentenari i el per què del seu èxit, condicionat sempre a tres valors: l'esperit emprenedor, la innovació i l'assumpció de risc empresarial. En aquest sentit, Guixà va demanar que aquests valors que fins ara s'han aplicat en el món empresarial, s'apliquin a l'administració per tal de permetre i facilitar un major desenvolupament a les empreses.

Acte seguit, es van lliurar les plaques conmemeratives a les empreses guardonades i el Cor Infantil de l'Orfeó Català del Palau de la Música Catalana va regalar a tots els assistents un concert format per quatre peces.

Finalment l'acte va gaudir de la presència del Conseller d'Economia, Antoni Castells el qual va realitzar un discurs enfocat a motivar i promoure l'esperit emprenedor en els empresaris i animar-los a créixer i seguir creant el màxim de valor en els respectius negocis.
Legal terms | +34 938 504 100 | Colonia Lacambra, s/n  08508 Les Masies de Voltregà (Barcelona) Spain | © 2021 La Farga.