La Farga Group presente en la exposición PEZ DE PLATA de Iniciativas BMW de Barcelona

La Farga Group ha estat escollida per la BMW per participar en una de les seves iniciatives Pez de Plata rBarcelona. Un llibre editat per Iniciativa BMW on es reflexa la inquietud de la ciutat per afrontar els reptes socials i mediambientals a través de 24 propostes per una Barcelona millor. En aquest sentit, La Farga Group ha col·laborat amb l’edició d’aquest llibre aportant el coneixement i el know how del procés de reciclatge del coure.

Aquest nou projecte editorial ha generat l’exposició Pez de Plata rBarcelona la qual farà recorregut per diferents punts de Catalunya. En aquesta exposició es presenta a través d’un passeig geogràfic els 24 projectes de responsabilitat social i mediambiental del llibre. Paral·lelament a l’exposició s’han organitzat tallers per a famílies, un d’ells el de reciclatge del coure de La Farga Group, per tal d’ensenyar als més petits com podem ser més respectuosos amb el medi ambient. La primera exposició va realitzar-se el mes de gener al CCCB (Centre Cultural Contemporani de Barcelona) i ara al mes d’abril estarà a l’ILLA DIAGIONAL de Barcelona.

La col•laboració de La Farga Group en aquesta iniciativa referma la seva voluntat d’oferir al mercat productes respectuosos amb el medi ambient i alhora potencia la seva voluntat de difondre el coneixement del coure com a metall sostenible a la nostra societat. Les 24 empreses que han col·laborat en aquesta iniciativa, entre elles LFG, son reconegudes com a empreses que treballen contínuament per donar resposta als principals reptes de l’entorn urbà.  Aquesta iniciativa compta amb el suport de Jorge Wagensberg i Rafael Vilasanjuan.

Per a més informació poden consultar a http://www.iniciativa.bmw.es/pez-de-plata.html o contactar amb nosaltres a través de o al 93 850 41 00 (Sonia Torrents).
Aviso Legal | +34 938 504 100 | Colonia Lacambra, s/n  08508 Les Masies de Voltregà (Barcelona) España | © 2021 La Farga.