La Fundació La Farga premia a los alumnos de la Escola d’Art de Vic ganadores del concurso de prototipos de una pieza funcional e innovadora a partir de tubo de cobre

El curs passat, 2009-2010, la Fundació La Farga i l’Escola d’Art de Vic van signar un conveni per a fer un concurs de prototipus de peces funcionals i innovadores a partir de tub de coure entre els alumnes de forja i fosa artístiques.

La Fundació Farga va subministrar el tub de coure i els alumnes que es van presentar, un total de 8, van elaborar diferents prototipus de peces funcionals i innovadores.

Els premis són beques que subvencionen les despeses d’aquest projecte presentat. Els guanyadors del concurs han estat, el primer premi per Xavier Grané amb la proposta d’un llum de paret, el segon premi per Carla Mas amb un llum de peu amb leds i el tercer premi per Lluís Tomàs amb un posa llàpis i candelers.

El divendres  22 d’octubre es fa l’entrega dels premis als tres alumnes guanyadors. L’acte tindrà lloc a la Sala Auditòri del Museu del Coure.

Aviso Legal | +34 938 504 100 | Colonia Lacambra, s/n  08508 Les Masies de Voltregà (Barcelona) España | © 2021 La Farga.