ecopperclean-la-farga-tub-expoconfort-milan">

Los tubos de cobre ecopperclean se presentan en la feria Mostra Convegno Expocomfort en Milán

La Farga Tub, fabricant de tubs de coure a Espanya, presenta a la Fira Expocomfort de Milà els seus tubs de coure ecopperclean: tubs de coure 100% reciclables i amb propietats antibacterianes.

Del 27 al 30 de març el fabricant espanyol serà a la plataforma europea del sector de la calefacció, la refrigeració, l’aigua i l’energia, per a presentar els seus tubs de coure.  Amb una facturació aquest 2011 de 110 milions d’euros, La Farga Tub ha venut els seus tubs arreu d’Europa i el nord d’Àfrica. Una capacitat exportadora que donades les creixents demandes de França, l’han portat aquest 2011 a crear en aquest país veí un nou centre de distribució de tubs de coure.

Treballant aquest metall des de 1808, La Farga Tub produeix més de 200 referències de tubs de coure, totes elles destinades al sector sanitari, la refrigeració, la climatització, medicinals, industrials. Tubs de coure ecopperclean ja que eliminen i eviten el creixement del 99% de les bactèries* i fongs i alhora son fabricats a través d’un procés ecològic i sostenible amb el medi ambient.

Metall de referència arreu d’Europa per les diverses instal·lacions, els tubs de coure de La Farga Tub son resistents, mal·leables, capaços de resistir les temperatures extremes, la corrosió i les altres pressions de l’aigua i alhora son un excel·lent agent protector davant la proliferació de la legionel·la. No hem d’oblidar que el coure és l’únic metall certificat per l’EPA com agent antimicrobià i a més és un metall que pot reciclar-se indefinidament sense mai perdre les seves qualitats i propietats.

La Farga Tub estarà present doncs a la Fira Mostra Convegno Expocomfort: al Pavelló 24, a l’estand A01 del 27 al 30 de març.

La Farga Tub pertany al holding metal·lúrgic La Farga Group el qual es dedica a la fabricació de productes de coure en totes les seves vessants. Amb plantes productives arreu del món (Europa, Xina i Estats Units), La Farga Group es posiciona com a clar referent mundial en el sector del coure.

Vicente Fisas Comella, President de La Farga Group, comenta “Ser presents en aquesta Fira és estar a l’aparador més important del sector. Presentarem totes les nostres gammes de tubs de coure, sabent que aportem qualitat, excel·lència en el servei i màxima confiança.”

*Staphylococcus aureus, Enterobacter aerogenes, Escherichia coli O157:H7, Pseudomonas aeruginosa, Methicillin-resistant Staphylococcus aureus (MRSA). Estudis científics evidencien les seves propietats contra la Legionella, la Salmonella, Sterichia Colli, E.Coli, entre altres.

Més informació a o al 93 850 41 00 (Sonia Torrents) o visiti el nostre web www.lfg.es o el nostre bloc corporatiu www.yourcoppersolutions.info

Aviso Legal | +34 938 504 100 | Colonia Lacambra, s/n  08508 Les Masies de Voltregà (Barcelona) España | © 2021 La Farga.