La Fundación La Farga entrega doble premio: a la expansión y la cultura del cobre

Aquest divendres s’ha fet entrega per tercer any consecutiu dels PREMIS LA FARGA-EART de VIC.  Aquesta edició tenia com a motiu l’EXPANSIÓ de La Farga Group i els alumnes de l’escola havien de crear una escultura de petites dimensions que utilitzés com a material essencial el coure. Els guardonats:

1r premi – Marta Payàs amb una escultura anomenada “Símbols” que uneix els tres símbols de les diferents monedes a on està LFG tot formant un cercle que les abraça: el dòlar (SDI La Farga), l’euro (La Farga Group) i el yuan (La Farga Ganzhou). Dotació de 500€.
2n premi – Anna Pons amb una escultura anomenada “Discóbolo” que a través de dos cercles un a dins de l’altre representa: l’interior La Farga amb tots els països amb qui té contacte i l’exterior amb aquells estats amb qui vol relacionar-se comercialment. Dotació de 300€.
3r premi – Francesc Castany amb una escultura anomenada “L’expansió” on a través d’una campana de coure, el soroll de quan pica els laterals fa que es propagui l’expansió i la cultura de la companyia arreu on va. Dotació de 200€.

A més, en aquesta mateixa sessió s’ha fet entrega del I PREMI VICENÇ FISAS el qual anava enfocat a plasmar la filosofia Cu3 als centres educatius. L’escola guanyadora d’enguany ha estat l’Institut La Plana, projecte liderat per la professora Isabel Sala Ferrer de l’àrea de tecnologies. El projecte consta d’un joc lúdic anomenat “Joc de l’ocamaterials” que permet funcionar com un instrument complementari a les classes de tecnologia i que alhora incrementa la motivació, afavoreix els aprenentatges i permet compartir habilitats i coneixements, alhora que fomenta la convivència. És un joc que s’estructura com “El joc de l’oca” però treballant els materials, entre ells, el coure. Dotació de 500€ per l’escola i 500€ per la professora.

Vicenç Fisas Comella, President de La Fudnació La Farga, comenta “És la primera convocatòria d’aquest premi i el projecte guanyador és un gran joc didàctic que permet avançar i desenvolupar els coneixements dels materials d’una forma individual però alhora treballant en equip. És un joc de preguntes que ajuda a adquirir coneixements. Se’ns dubte, una gran iniciativa per part de l’Institut La Plana. Enhorabona!”

Més informació a , al 93 850 41 00 (Sònia Torrents) o visiti el nostre blog corporatiu www.yourcoppersolutions.info
Aviso Legal | +34 938 504 100 | Colonia Lacambra, s/n  08508 Les Masies de Voltregà (Barcelona) España | © 2021 La Farga.